آموزش های تخصصی تعویض هارد

بازدید: 5862 بازدید

آموزش های تخصصی تعویض هارد موبایل

 

آموزش های تخصصی تعویض هارد

 

تیم ایراندامپ آموزش تعویض هارد موبایل را به صورت رایگان در اختیار تعمیر کاران پارسی زبان قرار داد تا بتوانند آموزش های اولیه را فرا گرفته و دانش خود را ارتقا بخشند.

بعد از فرا گیری مقدمات کار ، نیاز هست به آموزش های تخصصی تر . که در این مقاله آنها را برایتان لیست کرده ایم .

آموزش های تخصصی تعویض هارد را از لینکهای زیر میتوانید مشاهده بفرمائید.

 

 

آموزش های تخصصی تعویض هارد

 

 آموزش بخش emmc باکس مدوسا

 آموزش بخش ufs با باکس مدوسا

 آموزش بخش emmc باکس ایزی جیتگ

  آموزش بخش ufs باکس ایزی جیتگ

 آموزش صفر کردن عمر هارد    

آموزش تعمیر هاردهای سوخته

آموزش رید و رایت RPMB

 

 

آموزش های تخصصی تعویض هارد

 

تعویض هارد گوشی های هوشمند تنها برداشتن هارد خراب و جایگزینی یک هارد سالم نیست. هر چند اینکار هم نیاز به مهارت و دقت بسیار زیادی دارد . که اگر بدرستی انجام نشود موجب صدمه جبران ناپذیر به برد گوشی خواهد شد .

بدلیل استفاده از چسب در زیر هارد . اگر میزان حرارت یا زمان حرارت دهی کم باشد موجب کنده شدن پایه های روی برد میشود.

از آنسو اگر میزان حرارت یا زمان حرارت دادن زیاد باشد موجب آسیب به برد و سایر قطعات چسبی میشود.

برداشتن هارد را در لینک زیر آموزش دادیم . پیشنهاد میکنیم حتما مطالعه بفرمایید.

برداشتن هارد و تمیز کردن چسب زیر ic

ولی نکته مهمتر این است که هارد باید به صورت صحیح پروگرام شود تا بتواند گوشی را روشن کند . پروگرام صحیح شامل موارد زیادی می شود . ابتدا باید یک هارد مناسب را برای گوشی انتخاب کرد . هاردهای با شکل پایه مشابه کافی نیست . باید ورژن هارد و خیلی از موارد دیگر را مد نظر داشت .

مورد دوم دانستن cid صحیح می باشد که باید روی هارد رایت شود . سپس باید سایز رام 2 و 3 را به مقدار لازم تغییر دهیم و بوت کانفیگ را رایت کنیم . رایت دامپ هم باید به درستی انجام شود . و داشتن دامپ تست شده بسیار مهم است . 

تا به اینجا اگر به درستی انجام شود . گوشی روشن خواهد شد ولی روی آرم میماند . تازه اینجا کار اصلی شروع می شود . روی آرم ماندن دلایلی زیادی دارد و رفع آن هم روش های مختلفی دارد که ما در این مقاله به آن خواهیم پرداخت . 

کار بعدی روت کردن گوشی میباشد نحوه روت و داشتن فایل روت سالم در این مرحله بسیار مهم است . البته برای اینکه بتوانیم گوشی را روت کنیم باید سکوریتی های گوشی مثل frp – oem – kg – rmm  آف باشد . ک خاموش کردن آنها هم روش خاص خود را دارد . 

مرحله بعد ترمیم بیسباند میباشد که آن هم روش و دردسر های خاص خود را دارد . که در آموزش بصورت کامل به آن پرداخته ایم .

مرحله آخر ترمیم سریال می باشد . باید بدانیم با چه فایلی گوشی را فلش کنیم تا موقع رایت سریال با ارور مواجه نشویم . و هم این که با چه ابزاری و چگونه این رایت انجام شود.

در این آموزش ب کلیه این نکات پرداخته ایم و همچنین کلیه فایلهای مورد نیاز را هم پیوست آموزش در اختیارتان قرار خواهیم داد . تا براحتی بتوانید کار تعویض هارد را انجام دهید .
هر زمان هم به پشتیبانی نیاز داشتید . میتوانید سوالات خود را از متخصصین ما در تلگرام بپرسید .

در آخر برای تمام تعمیر کاران پارسی زبان آرزوی موفقیت روز افزون داریم . و آماده ایم ک تجربیات خود را با شما در میان گذاشته و دانش شما را بروز تر کنیم. 

 

 

پشتیبانی در تلگرام
khosro20087@

 

 

 

 

 

 

آموزشهای مشابه آموزش رایگان تعویض هارد medusa easy jtag emmc ufs آموزشهای مشابه پروگرام هارد موبایل آموزش رایگان تعویض هارد پروگرم ترمیم بوت ایزی جیتگ جی تگ مدوسا دامپ dump easy jtag medusa emmc boot ufs آموزش های تخصصی تعویض هارد موبایل

ادامه مطلب