تماس با ما

تماس با ما

 

تماس با ما

 

درود بر کاربران عزیز ایراندامپ

 

شماره تماس برای پشتیبانی فنی نمیباشد.

راه ارتباطی با پشتیبانی فنی فقط از طریق تلگرام میباشد.

برای پشتیبانی به تلگرام  khosro20087@  پیام دهید .


از ساعت 9 صبح تا 10 شب بجز ایام تعطیل پاسخ گوی شما هستیم .

 

سپاس برای مهرتان .

 

آدرس کانال تلگرام 

irandump@

phoneschematic@

 

درباره ما 

تیم ایران دامپ با هدف آموزش تعویض هارد گوشیهای هوشمند اندرویدی راه اندازی شد.

این سایت صرفا برای فروش دامپ نیست.

هر چند به همراه آموزش ها دامپ تست شده و سایر فایلهای مورد نیاز هم در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تاکید ما بر آموزش مراحل تعویض هارد میباشد.

از آماده سازی هارد تا پروگرام ، روت ، ترمیم سریال و …

زیرا هر مدل راه کار و قلق خاصی دارد . که اگر تعمیر کار آنها را نداند . یا باید وقت زیادی برای تجربه و خطا از دست بدهد یا بدون نتیجه گوشی را تحویل مشتری دهد .

فقط آموزش ِ مدلهایی در سایت آپلود شده است که ما در مجموعه ایران دامپ تعویض هارد آن را بدون مشکل انجام داده ایم . پس  برای هر مدلی که مشکل دارید ، میتوانید آموزش مربوط به آن را تهیه کنید.

علاوه بر آموزش مراحل کار ، کلیه فایلهای لازم هم پیوست آموزش میباشد . مثل دامپ تست شده ، آپدیت فریمور ، فایل روت ، مودم ، efs و …

پس با تهیه آموزش هر مدل دیگر دغدغه ای نخواهید داشت.

و هر جا هم مشکل داشتید میتوانید به تیم پشتیبانی در تلگرام پیام دهید ، تا مشکلتان را حل کنیم .

برای اولین بار در ایران آموزش رایگان تعویض هارد را هم در اختیار تمام تعمیرکاران پارسی زبان قرار داده ایم ، که میتوانید از لینک زیر مشاهده بفرمایید.

 

آموزش رایگان تعویض هارد

 

از ویدئو هایی که تو یوتیوپ انجام دادند سرچ کنید

 

تماس با ما

تعویض هارد گوشی های هوشمند تنها برداشتن هارد خراب و جایگزینی یک هارد سالم نیست. هر چند اینکار هم نیاز به مهارت و دقت بسیار زیادی دارد . که اگر بدرستی انجام نشود موجب صدمه جبران ناپذیر به برد گوشی خواهد شد .

بدلیل استفاده از چسب در زیر هارد ، اگر میزان حرارت یا زمان حرارت دهی کم باشد موجب کنده شدن پایه های روی برد میشود.

از آنسو اگر میزان حرارت یا زمان حرارت دادن زیاد باشد موجب آسیب به برد و سایر قطعات چسبی میشود.

برداشتن هارد را در لینک زیر آموزش داده ایم . پیشنهاد میکنیم حتما مشاهده بفرمایید.

برداشتن هارد و تمیز کردن چسب زیر ic

ولی نکته مهمتر این است که هارد باید به صورت صحیح پروگرام شود تا بتواند گوشی را روشن کند . پروگرام صحیح شامل موارد زیادی می شود . ابتدا باید یک هارد مناسب را برای گوشی انتخاب کرد . هاردهای با شکل پایه مشابه ، کافی نیست . باید ورژن هارد و خیلی از موارد دیگر را مد نظر داشت .

مورد دوم دانستن cid صحیح می باشد که باید روی هارد رایت شود . سپس باید سایز رام 2 و 3 و rpmb را به مقدار لازم تغییر دهیم و بوت کانفیگ را رایت کنیم . رایت دامپ هم باید به درستی انجام شود . و داشتن دامپ تست شده بسیار مهم است . 

تا به اینجا اگر همه چیز به درستی انجام شود ، گوشی روشن خواهد شد ولی روی آرم میماند . تازه اینجا کار اصلی شروع می شود . روی آرم ماندن دلایلی زیادی دارد و رفع آن هم روش های مختلفی دارد که ما در آموزش به آن خواهیم پرداخت . 

کار بعدی روت کردن گوشی میباشد. نحوه روت و داشتن فایل روت سالم در این مرحله بسیار مهم است . البته برای اینکه بتوانیم گوشی را روت کنیم باید سکوریتی های گوشی مثل frp  oem  kg  rmm  آف باشد . که خاموش کردن آنها هم روش خاص خود را دارد . 

مرحله بعد ترمیم بیسباند میباشد. که آن هم، روش و دردسر های خاص خود را دارد . که در آموزش بصورت کامل به آن پرداخته ایم .

مرحله آخر ترمیم سریال می باشد . باید بدانیم با چه فایلی گوشی را فلش کنیم تا موقع رایت سریال با ارور مواجه نشویم . و هم این که با چه ابزاری و چگونه این رایت انجام شود.

در این آموزش به کلیه این نکات پرداخته ایم و همچنین کلیه فایلهای مورد نیاز را هم پیوست آموزش در اختیارتان قرار خواهیم داد . تا براحتی بتوانید کار تعویض هارد را انجام دهید .

هر زمان هم به پشتیبانی نیاز داشتید . میتوانید سوالات خود را از متخصصین ما در تلگرام بپرسید .

در آخر برای تمام تعمیر کاران پارسی زبان آرزوی موفقیت روز افزون داریم . و آماده ایم که تجربیات خود را با شما در میان گذاشته و دانش شما را بروز تر کنیم. 

 

 

 

تماس با ما آموزش رایگان تعویض هارد ایران دامپ ایراندامپ irandump تیم iran dump حذف آیکلود irandump.com بایپس آیکلود irandump.ir حذف frp اجاره چیمرا اجاره آنلاک تول اجاره dft pro اجاره پاندورا نقشه خوانی zxw اوریون شماتیک dzkj بورنئو کردیت فونیکس فرنیس z3x اختاپلاس اکانت حلب